Nicu Țărnă și dublionka

De câte ori mi-am zis că trebuie să scriu mai mult despre oameni care merită. N-am căutat mult subiectul, pentru că l-am  găsit la ”Veranda”. Nicu Țărnă și Gândul Mâței.

Prin 1999, iarna, am mers la un concert în piață. Atunci abia se lansase Pro TV Chișinău. De la noi ”puțea a bogăție”, chiar dacă trăiam de la salariu la salariu și mergeam doar cu troleul. În schimb dădeam autografe la tot pasul și aveam acces gratuit în toate discotecile :)))). 

Vă spuneam că am mers în piață, unde cânta Gândul Mâței. Era prima dată când îi vedeam pe viu, deși caseta cu piesele lor stătea la loc de funte în apartamentul pe care îl închiriam împreună cu un coleg de breaslă. Cotlete cu garoh, La Ciocana se bea vin cu cana, etc. Ce timpuri, ce viață...

În scenă - Nicu Țărnă, îmbrăcat într-o dublionkă neagră, strânsă pe corp (atunci el era băiat subțirel, tras printr-un inel). Țin minte că mi-a plăcut așa de tare dublionka lui Nicu, încât am visat mult timp la ea, dar așa și n-am mai adunat bani ca să-mi cumpăr una. 

În fine, ce vroiam să spun. Cât de importanți s-ar crede unii din politică, ei sunt trecători. Unii pleacă, alții vin.... Vedetele adevărate sunt artiștii, care rămân în inimile noastre peste ani, peste zeci de ani.

Gândul Mâței face azi 19 ani de la fondare! Când na..iba au zburat? Numai muzica bună nu se teme de trecerea timpului. Generația în blugi pentru totdeauna! Mulți ani înainte!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune