Orange pentru sport

După ce Orange a făcut un spot cu Artur Ioniță în rol principal m-am dus și am cumpărat un telefon Lenovo de la magazinele opertatorului de telefonie mobilă. Chiar dacă m-a costat un pic mai mult am făcut această alegere în semn de respect pentru Orange. 

În timp ce concurenții lor fac sporturi care promovează stupiditatea la moldoveni, pe care o avem și așa din belșug, Orange promovează valorile sportului național.

Ultimul spot pe care l-am văzut acum este și el foarte bun, mai ales că îl are ca prim actor pe campionul olimpic Tudor Casapu, un mare campion și un luptător de la care trebuie să luăm exemplu. 

Bravo celor de la Orange pentru că, paralel cu publicitatea, promovează valorile sportului național!

P.S. Ce am scris mai sus NU este un material plătit. Este doar o constatare, pe care am considerat că trebuie să o fac publică. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune