Federația a devenit mai puternică

Pavel Cebanu a fost reales, pe merit, președinte al Federației de fotbal. Nu mă voi opri la realizările ”liderului fotbalului moldovenesc”, cum s-a exprimat unul dintre delegații Congresului FMF. Am mai spus-o și nu mi-i greu să repet că dacă toți șefii de federații ar face măcar un sfert din câte a făcut Cebanu, atunci sportul moldovenesc ar înflori. Și nu doar șefi de federații ar trebui să ia exemplu de la el, dar și alți șefi: de departamente, de întreprinderi sau chiar de stat. 

Altceva vroiam să spun. Și anume despre o nouă alegere inspirată a noului-vechi președinte: desemnarea lui Dragoș Hîncu în calitate de vicepreședinte al FMF.

Dragoș Hîncu este în prezent consilier al prim-ministrului Filip. În trecut a fost viceministru al tineretului și sportului, unul dintre cei care a pus umărul la fondarea clubului de fotbal Milsami. Am colaborat cu el pe timpul când era director general la FC Dacia. Iar când eram studenți, pe la mijlocul anilor 90 am jucat fotbal împreună pentru selecționata Universității de Stat. Pot să spun că îl cunosc de o viață. 

Și pentru că îl cunosc, îi știu metodele de muncă, dar și felul în care gândește și abordează o problemă, felul în care știe să administreze o echipă, un club, un minister cu zeci de federații - toate acestea mă fac să fiu convins că Dragoș Hîncu va aduce un plus semnificativ în dezvoltarea federației și a fotbalului moldovenesc în general. 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune