10 fotbaliști care mi-au marcat copilăria

Cu Igor Dobrovolski pe terenul din s.Nimoreni
Am deschis ochii în fotbal în vara anului 1986, când tata mi-a explicat de ce trebuie să ne uităm la un meci de fotbal de la Mondialul Mexican în loc de filmul Alexandr Nevskii. Explicația a fost simplă: pentru că un Campionat Mondial se joacă o dată la 4 ani, iar filmul despre Nevskii se dă la TV de 4 ori pe an. 

De atunci și până am absolvit școala medie, în 1994, în 8 ani diferiți jucători de fotbal, în anumite momente, mi-au marcat mai mult sau mai puțin preferințele mele fotbalistice. Pe 10 dintre ei, care cred că m-au impresionat mai mult, îi vedeți mai jos. 

De fapt au fost mult mai mulți. Maradona, în primu rând, în afara concursului. Cel mai mare din toate timpurile! Apoi toți ceilalți. Deci sunt 11 plus Maradona.

Diego Armando Maradona
Ilie Dumitrescu
Ruud Gullit
Salvatore Schilacci
Jean-Pierre Papin
Gheorghe Hagi
Igor Dobrovolski
Chris Waddle
Brian Laudrup
Emilio Butragueno
Oleg Protasov

Care este Top-10 al tău și în ce perioadă de timp l-ai format? Scrie în comentarii.  

Comentarii

  1. Perioada 1994-2002:

    1. Ronaldo
    2. Zidane
    3. Romario
    4. Roberto Carlos
    5. Henry
    6. Raul
    7. Del Pierro
    8. Seedorf
    9. Maldini
    10. Figo

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Messi
    2. Ronaldo
    3. Zidane
    4. Ronaldonho
    5. Griezman
    6. Bale
    7. Gerrard
    8. Mbappe
    9. Pogba
    10. Neymar

    RăspundețiȘtergere
  3. Ronaldo
    Ronaldinho
    Hagi
    Br.Laudrup
    Adrian Ilie
    Igor Timbalari
    Andrei Sevcenko
    Emre
    R.Giggs
    M.Sholl

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune