Schimbarea de la Hîncești


Vuvuzele, abțibilduri, fanioane, mingi decorative, brelocuri, echipament de joc, șepci - toate cu sigla clubul de fotbal Petrocub-Hîncești au fost scoase la vânzare aseară, în timpul meciului Petrocub - SG Suruceni 0-2. 

Este un pas uriaș făcut de clubul familiei Usatîi în procesul de dezvoltare, care a început de câțiva ani, odată cu preluarea conducererii de către Nicolae, fiul lui Mihai Usatâi. Să fim sinceri, până nu demult această echipă era doar o jucărie a patronului, care, dacă se supăra pe arbitri putea s-o scoată din campionat (a făcut-o de 2 ori), apoi revenea când îi trecea supărarea. 

În prezent, însă, Petrocub arată cu totul altfel. Arată a Club de Fotbal profesionist. Cu pași bine gândiți, cu o strategie de dezvoltare, inclusiv prin parteneriatul cu Primăria din Hîncești, care prevede reconstrucția stadionului Municipal și cu noua politică de marketing.

La capitolul marketing. Apariția în vânzare a articolelor pentru suporteri o duce pe Petrocub în rândul cluburilor selecte moldovenești, alături de Șerif și Zimbru. Chiar dacă aceste articole s-au vândut deocamdată la o tarabă improvizată, sunt sigur că cei de la Petrocub vor găsi în scurt timp un loc pentru magazinul specializat al clubului, așa cum se întâmplă în lumea civilizată.   

Și o mică paranteză. Faptul că Petrocub încă mai editează un programul tipărit al meciului spune multe despre seriozitatea cu care se lucrează. Un exemplu pentru multe alte cluburi din Moldova. 

foto: https://www.facebook.com/FCPetrocub/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ion Șoltoianu. Născut campion

Cum vor cheltui cluburile din Moldova banii de la UEFA

12 ani fără titlu. Zimbru este victima blestemului lui Zelionîi