Adio, Ma-ra-do-na !!!

Vara anului 1986. Dinamo Kiev câștigă Cupa Cupelor, Steaua București ia Cupa Campionilor, iar Sbornaia începe senzațional Mondialul din Mexic, 6-0 cu Ungaria! Ce poate fi mai minunat pentru un copil de 9 ani, care abia începe să pipăie magia fotbalului? 

Am mers cu familia la mare (Sergheevka) și am ascultat împreună cu tata transmisiunea la radio, în mașina Volga Gaz-23, a meciului URSS - Belgia 3-4. Apoi am revenit acasă și am văzut minunea... 

Argentina - Anglia și acel gol, cel mai frumos al secolului trecut, când Maradona a luat balonul la mijlocul terenului și l-a dus până în poarta inventatorilor fotbalului. Cel mai mare gol din istorie înscris de cel mai mare jucător din istorie! Ce amintiri,,,


Azi e o zi tristă în viața mea. Azi fotbalul plânge...

Azi a murit Diego Armando Maradona.


Am iubit fotbalul datorită lui. Odată cu el va muri și o parte din dragostea mea pentru acest fenomen social. Atât de trist. Copilul de aur al fotbalului nu mai este...




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune