Durerea Feroe. Profitorii de ocazie. Rezultate remarcabile

 Înfrângerea din Feroe este încă o pată pe fotbalul moldovenesc, una dureroasă și greu de digerat. Pe lângă faptul că am anumite atribuții la fotbalul nostru, sunt și eu un microbist înrăit și recunosc că nu mi-a picat deloc bine rezultatul meciului de aseară. Dar această pată este doar una din punct de vedere al rezultatului sportiv. Să nu uităm că fotbalul este un sport, chiar dacă unul cu statut special, o industrie a sportului, dar totuși un sport. Chiar dacă am pierdut aseară, nu a murit nimeni de la asta, nu a pierdut nimeni nimic fizic vorbind, ci doar emoțional ne-am indispus pentru un rezultat sportiv nesatisfăcător.

Reiterez, nu apăr pe nimeni. Jucătorii și-au meritat toate criticile, la fel ca și staful tehnic și conducerea federației. Era normal să fie critici ale suporterilor după un astfel de rezultat. Majoritatea au fost critici spuse din suflet, pentru că eu cunosc ce înseamnă să pierzi atunci când îți pui niște speranțe în favoriții tăi. Nu am abvsolut nicio pretenție la aceste critici binemeritate.

Numai că printre aceste critici sincere ale fanilor s-au infiltrat și niște indivizi cu intenții meschine, care au profitat de ocazie și au aruncat cu minciuni și calomnii la adresa mai multor oameni din fotbal. Printre postaci am găsit și soții de diplomați, colegi de partid cu un fost candidat la șefia FMF, care au coborât mai jos decât îmi puteam imagina că pot să coboare. Păcat, că acest partid nu v-a învățat decât să manipulați și să scrieți minciuni în interes propriu. 

Ce este însă mai important de accentuat - faptul că o înfrângere rușinoasă NU poate umbri acele rezultate remarcabile pe care le-a înregistrat fotbalul nostru în acest an: Și anume: 

1. Calificarea în premieră a campioanei Moldovei în grupele celei mai puternice competiții intercluburi din lume - Champions League.

2. Câștigarea Campionatului European, Divizia B, la fotbal pe plajă de către Naționala Moldovei - un turneu care a fost organizat cu succes, în premieră, de capitala noastră, pe unul dintre cele mai moderne stadioane de fotbal pe plajă din Europa, construit de FMF - Arena din parcul La Izvor. 

3. Calificarea în premieră a campioanei Moldovei în etapa a doua a grupelor Champions League la futsal. 

Deci haideți să vedem și cealaltă parte a monedei și să fim cu toții mai pozitivi. Fotbalul de asta e frumos, pentru că e imprevizibil. Hai Moldova!





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune