Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune

 Acest meci merită o revenire pe blog. Accentuez: ACEST MECI. Nu victoria în sine, pentru că victorii au mai fost și vor mai fi. Dar felul în care a jucat azi echipa mea mă face să fiu mândru. Să fiu mândru de echipa mea, de acești băieți pe care îi susțin din tot sufletul și care mă reprezintă pe mine și țara mea. BRAVO, BĂIEȚI!!!!!! Sunteți fotbaliști!!!! Sunteți fabuloși!!!!!

Nu exagerez. La scorul de 2-1 pentru Lewandowski mă gândeam deja la postarea pe care o voi face pe facebook și în care voi scrie că sunt mândru de felul cum au luptat băieții noștri. Încă nu credeam în minunea care abia urma... 

Cu o seară mai devreme România a scos un egal nesperat în Elveția, într-un meci în care n-a existat. Dar la Chișinău a fost altfel! Moldova a dominat net în repriza secundă! Efectiv băieții noștri i-au băgat în propriul careu pe polonezi și i-au chisat până le-au scos fotbalul din cap.

Presing agresiv, dăruire totală la fiecare fază, joc la sacrificiu și toate acestea în jumătatea de teren a oaspeților, care nu mai înțelegeau ce se întâmplă. Asta este echipa mea! Asta așteptam de ani de zile! Asta vreau să văd la fiecare meci și fie ce-o fi! Chiar dacă vom pierde, dar dacă vom juca așa, sunt sigur că stadionul va fi meci de meci arhi-plin, așa cum a fost în seara asta.

Și aici aș vrea să mulțumesc publicului spectator care a fost astazi pe stadionul Zimbru. Băi, așa PUBLIC MINUNAT n-am mai văzut de pe timpul primului mandat al lui Dobrovolski, de vreo 15 ani. Așa susținere frenetică n-am mai pomenit. Și sunt absolut sigur că susținerea extraordinară din tribune a transmis energie jucătorilor pe teren, i-a împins pe băieții noștri din spate și le-a dat încredere.  

Victoria de azi a scos oamenii pe străzi, la fel ca în 1994, după victoria cu același scor în fața Țării Galilor. Atunci eram dornici de romantism, inspirați de frații de peste Prut care s-au bucurat astfel pentru rezultatele lui Hagi din America. Azi am aflat că Hagi va veni la Chișinău și parcă acest nume atrage după sine succesul și scoaterea oamenilor în stradă. De fericire! De rezultate remarcabile!

Dar victoria de azi nu e la fel ca cea cu Țara Galilor. Ca și azi, am fost și atunci pe stadion. Azi lumea știe exact unde se află fotbalul nostru, unde am ajuns cu țara noastră și lumea știe exact ce-și dorește și unde vrea să ajungă. 

Și la final, câteva cuvinte despre Cleșcenco și gladiatorii lui. Azi ați fost fabuloși! Azi toată țara a fost mândră de voi. Ați demonstrat că puteți juca, că AVEȚI VALOARE! Greul însă abia urmează. Pentru că lumea va aștepta de la voi noi rezultate. Și voi trebuie să le arătați că vă pasă. Să munciți la fel ca azi meci de meci. Astfel veți avea oamenii lângă voi și veți avea și rezultate. Împreună suntem o forță!

Forța Moldova!!! 




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului