Natalia Cheptene - cea mai sexy reporteriță sport din Moldova

Prezentatoarea jurnalului de la ora 17 de la Pro TV Chișinău, Natalia Cheptene, a fost desemnată de către cititorii acestui blog drept cea mai sexy reporteriță de sport din Moldova. 153 de persoane au participat la sondaj. Dintre aceștia, 68 sau 44% au votat pentru Natalia, care a dus lupta directă cu prezentatoarea știrilor din sport de la NIT, Nelly Ioncu.

Multă lume mi-a reproșat că am plasat-o pe Natalia Cheptene în acest top. Există însă o explicație petru toți. Din lipsă de alte vedete TV care au avut sau au tangență cu sportul, dar și pentru că Natalia a prezentat câțiva ani buni știrile din sport la jurnalul de limbă rusă, apărând uneori și la evenimente sportive cu microfonul în mână, am inclus-o pe ea, dar și pe Oxana Șerban de la TV 7 (din motive similare) în acest top. Nu cred că am greșit. Din contră. Au văzut microbiști din 67 de țări (cititori ai blogului) că și în Moldova avem jurnaliste de copertă.
Așadar, felicitări pentru Natalia Cheptene, care va lua și un premiu despre care veți afla neapărat. Până atunci, savurați pozele campioanei.

Comentarii

  1. O fi ea sexy, dar ea e tot asa reporterita sport ca si mine "băţ de răsărită".

    RăspundețiȘtergere
  2. Fara cuvinte!!! E super tare gagica. Eu zic ca ar putea castiga si un concurs international de genul asta. Sandu, eu zic sa te gandesti si poate organizezi tu unul. Gaseti un sponsor, si unde e vorba de femei frumoase sponsorii sunt destul de interesati:-), si se poate face o chestie interesanta. Ce zici? Poate macar asa castigam si nou o cupa UEFA... ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sergiune, deja lucrez in aceasta directie...

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Prieten Sadu, alegere foarte bună, pentru că ea este foarte frumoasă.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune