A început numărătoarea inversă. 30

Concluzia după emisiunea de aseară. Ministrul Ciobanu nu știe sport, dar vrea să facă ceva pentru sport.

De fiecare dată am scris până acum ce NU îmi place la ministru tineretului și sportului. Acum voi scie ce îmi place la el.

Așadar. Îmi place că a cerut organelor de resort să investigheze în ce condiții s-au privatizat sau vândut terenuri sau cluburi sportive ce aparțineau statului. Sper să depisteze măcar ceva în țara noastră în care toate urmele dispar ca prin minune. Dacă va băga la pușcărie măcar pe unul dintre cei care au furat voi fi primul care voi striga Bravo! Dar nu cred.

Îmi place că deși nu cunoaște vrea să învețe și NU se supără atunci când îi spui că greșește.
Îmi place că apără sportul pe care îl ”administrează”, chiar dacă nu este pasionat de sport.
În fine, chiar dacă l-am criticat de mai multe ori destul de dur, NU refuză niciodată să acorde un interviu.

Succes și ne reauzim peste o lună, domnule ministru, să vedem marea realizare despre care ați vorbit aseară la Arena Publika.

Comentarii

  1. Eu cred ca MINISTRUL are idei bune, si cel mai important, nu cred ca re interese, cum ar fi facut altii daca veneau in locul lui

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune