Tricoul cu numărul 44

”În atenția spectatorilor prezenți la meci. Cine a găsit un tricoul cu numărul 44 al echipei FC Găgăuzia, vă rugăm să-l întoarceți echipei!”


Astfel a sunat anunțul crainicului de la stadionul din Suruceni la pauza meciului dintre Găgăuzia și Milsami. Anunțul a fost repetat de 2 ori. La tribuna oficială (dacă putem numi așa, pentru că la intrare scrie cu litere mari: VIP) invitații au râs cu poftă. Nu de crainic, pentru că tânărul de la stația de amplificare chiar și-a făcut foarte bine meseria. Afirm cu toată seriozitatea că este printre cei mai buni crainici de pe stadioanele noastre, iar muzica a fost aleasă de el cu mare gust. Nu-l cunosc, dar era un tânăr de vreo 16 ani. Singura lui scăpare a fost că i-a zis lui Gasperschi pe poreclă, adică, cu accentul pe ”a”.
Revenind la amuzamentul celor de la VIP, unul dintre ei chiar a zis: ”Îți imaginezi un astfel de anunț pe Santiago Bernabeu?”. Dar ce să-i faci, Găgăuzia e departe de Real Madrid. Cam cât e de la Comrat la Madrid.

Găgăuzia este o echipă ambițioasă. Numai că bașcanul intră în campanie electorală, iar asta înseamnă că bani pentru echipă ajung tot mai rar. Jucătorii cu experiență se plâng de condițiile precare oferite de club. Unii, cum ar fi Iurie Romaniuc sau Eugen Boicenco, chiar se gândesc să plece. În plus, nici cu antrenorii nu e clar. Sunt 3 la echipă (ultimul venit - Serghei Dubrovin) și toți trag în direcții diferite. Dar toți profită de licența Pro a lui Botnaraș.

Nu pot înțelege: de ce a fost nevoie de mărirea numărului de echipei în DN? De ce se insistă atât de mult cu Nistru Otaci, o echipă de Divizia B? Cine are de câștigat din aducerea acestor echipe în Divizia Națională? Pentru că numai fotbalul nu câștigă din asta.

Comentarii

  1. Dupa cite vad din poza, tricoul era la tine :))
    Sandu, Sandu, rusine, oamenii nu au in ce se echipa, dar tu iti iai suvenire)))
    Astptam comentariile tau referitor la meciul Olimpia-Rapid.

    RăspundețiȘtergere
  2. rapid de ce nu sa prezentat la meciul cu olimpia?sau a fost racit efros...........

    RăspundețiȘtergere
  3. Scot tricoul la licitatie. Care si cat da? :))

    Sincer, imi pare rau pentru Rapid. Din ce am inteles de la colegii mei, Nu merita sa piarda cu asa scor. Mai multe nu am ce comenta pentru ca nu am vazut meciul

    RăspundețiȘtergere
  4. Sandu,nu inteleg,cum poate Dubrovin antrena Gagauzia,daca Cebanu a declarat ca antrenorii selectionatelor Moldovii pot fi antrenori numai la selectionata-de acea au parasit selectionata domnul Goian si domnul Vieri(ma scuzati pentru Romana mea,sunt rus si putin mii greu sa vorbesc limba romana)

    RăspundețiȘtergere
  5. tricoul parca ii de la fotbal american :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sandule, emisiunea cu Adlan, Marcel si Zinainda va fi amplasata pe site-ul Publika?

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut,

    Sunt un colectionar de materiale sportive din Bucuresti/Romania (colectionez bilete, programe,etc)

    Ai putea sa ma ajuti cu bilete de la meciurile echipelor moldovenesti in cupele europene si echipa nationala a Moldovei?
    Multumesc pt raspuns!!
    (contact: footballticketscollector@yahoo.com )
    Cu stima,
    Catalin

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu cand apare emisiunea cu Adlan, Marcel si Zina pe saitul Publika. Stiu ca a fost data pe saitul www.moldfootball.com

    Cu Dubrovin nu stiu care e situatia. Poate nu este oficial in actele de la club, dar fotbalistii spun ca vine la Comrat de doua ori pe saptamana si le face antrenamente.

    Tricoul chiar e de la fotbal american. Am gasit o poza pe google - un tricou cu nr 44. Nu e cel al Gagauziei :))

    Catalin, ti-am scris pe adresa de mail

    RăspundețiȘtergere
  9. Alex,multumesc pentru raspuns.Ti-am raspuns si eu deasemenea pe adresa de mail.Salut

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc Sandule, am gasit pe moldfootball.. mi-a placut emisiunea, doar cca toti a-ti vorbit in rusa, iar acolo doar Sishanov era rus :) ce nu intelege inca in romana?

    Ca deobicei interesant a fost, chiar imi doream sa ascult pe Moraru si Zinaida... cum vad in continuare evolutia unor lucruri..

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune