Champions League a revenit în Moldova

În sfârșit... după o pauză îndelungată, de vreo 10 ani, de când un ”mare” conducător de TV pe nume Efremov a cerut exclusivitate pentru Moldova 1 la transmisiunea meciurilor de Champions League... în sfârșit microbiștii moldoveni au avut parte aseară de o transmisiune de calitate a celei mai importante competiții intercluburi din lume la un post de televiziune din Moldova. Am anticipat că cei de la Canal 3 vor face treabă mai bună decât Barat&co, dar recunosc că nu m-am gândit că va ieși chiar atât de bine. Bravo!

De data aceasta au fost invitați și 2 comentatori buni, de la TVR, spre deosebire de acum 4 ani. Cu toate că personal nu pot să înțeleg pentru ce să plătești sume uriașe unor comentatori care vin de la 500 km, avându-l aici, pe loc, pe Miroslav Primovici, care este cel puțin la fel de bun. Dar, fiecare își cheltuiește banii cum dorește, mai ales când nu sunt ai tăi. Bine că este de unde.

În rest, cei de la Canal 3 merită felicitați pentru felul cum au abordat Liga. Chiar am stat și i-am urmărit până la final, cu toate că aveam posibilitatea de a trece pe NTV+. Sper să o țină cel puțin la fel acești 3 ani cât vor transmite Champions League în Moldova.

Comentarii

  1. Prietenul tau Primovich nu-i rau comentator, dar yi lipseste ceva. Cei care au comentat ieri la Canal 3 sunt mai buni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic ca Primovici e mai bun decat cei 2 de aseara

    RăspundețiȘtergere
  3. Niku timofti am avut impresia ca l-au adus direct de la gara, parca abia se trezise ))). Primovici nu stiu daca ar veni de la Tiraspol, dar Leonid Istrati ar fi acceptat

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa-l pupati in fund pe Nicu Timofti

    RăspundețiȘtergere
  5. Să-l pupați în fund pe Barat! Că la Moldova 1 comandă Josanu&Co, nene Grecule. De ce să te prefaci că nu știi?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune