vineri, 26 iulie 2013

Veris a prezentat noile achiziții. VIDEO (rezumat)

7 comentarii:

  1. Alexandru Antoniuc intradevar achizitie buna, are talent si capacitati tehnice extraordinare. Ceilalti jucatori adusi in vara lasa dubii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Olá amigo! Passando para te cumprimentar e assistir os vídeos, mas, infelizmente, não tive como traduzir e, portanto, não entendi nada. Rsrs.

    Abraços,

    Furtado.

    RăspundețiȘtergere
  3. sandu salut

    asta de la tv7 au facut o stire si au spus ca: Бюджет «Вериса» в 2013 году составит 10,5 миллиона евро.

    e drept ce au spus ei? si de unde asa bani la veris?
    eu stiam cala zimbru e undeva 700 mii pe an
    are Nicolaita atitea bani pentru veris?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 10,5 milioane??? Nu-i adevarat. Sunt minciuni.
      Bugetul corect este de 10 milioane. Eu am spus asta la conferinta de presa.
      Am glumit :)

      Ștergere
  4. Pe Al.Suvorov nu-l aduceţi la Veris ?

    RăspundețiȘtergere
  5. sandu de ce nu se transmite nicaieri meciul lui veris?
    ieri am putut viziona pe modfootball.com meciurile lui rapid si pe zimbru.md meciul lui sherif
    dar a vostru de ce nu putem sal vedem nicaieri?

    RăspundețiȘtergere